|
НА ЖИВОРадио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
Тикер в 22:00 ч.
В предстоящото издание на Уитни Биенале 2026, което ще се проведе в Уитни музея за американско изкуство, ще участват 56 артисти, включително дуети и к ...
|
Творчески отражения
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
544
Творчески отражения
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелектРекламата, озаглавена Le mal aime (в превод Неприетият), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен Le Mal Aime на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios.
Сабине Айзенхарт
| 15 Декември 2025, 16:33 ч.
Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба на изкуствен интелект в рекламите, този клип се откроява с уникалния си подход, който не разчита на генерирани от AI изображения. Рекламата, озаглавена "Le mal aime" (в превод "Неприетият"), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Баща му му разказва за самотния вълк, който е отхвърлен от другите животни. В анимационната част на рекламата, вълкът се опитва да се свърже с обитателите на гората, но не успява да преодолее техния страх. В крайна сметка, той решава да се промени и започва да готви зеленчуци, а историята завършва с вълка, който носи домашно приготвено ястие на коледно тържество. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен "Le Mal Aime" на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Тя е топла и сърдечна, подчертавайки важността на принадлежността и приемането, което я прави идеална за коледния сезон. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios. Рекламата е била в процес на създаване в продължение на една година. От Европа до Съединените щати, зрителите споделят версии със субтитри и изразяват възхищение, като в някои случаи дори изразяват желание "Неприетият" да бъде пълнометражен филм, а не само двеминутна реклама. Рекламата е в контекста на критиките към други компании, които разчитат на AI, за да създават реклами, които не успяват да предадат емоция. Въпреки че някои зрители изразиха недоволство, че рекламата насърчава вегетарианството, ръководството на Intermarche подчерта, че посланието е за приемане и свързване, а не за отказ от месо. Тази реклама доказва, че човешката креативност все още има силата да докосва сърцата на хората, дори в епоха, доминирана от технологии и изкуствен интелект.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
|
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
|
Ню Йоркската академия по изкуствата: Традиция и иновация в съвременното изкуство
|
|
|
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
|
|
|
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital Group
|
|
|
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
|
|
|
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
|
|
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
|
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия |
ОЩЕ ОТ ДНЕС
|
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, включително Самия Халаби и Андреа Фрейзър
|
|
|
Доналд Тръмп обяви триумфалната арка във Вашингтон за основен приоритет на вътрешната политика
|
|
|
Тейана Тейлър разширява границите си в актьорството с "One Battle After Another"
|
|
|
Кевин О`Лиъри признава, че не знае правилата на актьорството и играе себе си в "Marty Supreme"
|
|
|
Бианка Ченсори представя "BIO POP" с уникален пърформанс в Сеул
|
|
Радиопрограми




НА ЖИВО
544
ЗАПАЗИ
Ню Йоркската академия по изкуствата съчетава традиционни умения със съвременни идеи. В основата на обучението стои изучаването на човешката фигура, което позволява на студентите да ...