NRD Начало
Понеделник, 15 Декември 2025
Начало Творчески отражения Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
544
Творчески отражения

Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект

Рекламата, озаглавена Le mal aime (в превод Неприетият), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен Le Mal Aime на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios.

| 15 Декември 2025, 16:33 ч.
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Снимка © DPA

Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба на изкуствен интелект в рекламите, този клип се откроява с уникалния си подход, който не разчита на генерирани от AI изображения.

Рекламата, озаглавена "Le mal aime" (в превод "Неприетият"), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Баща му му разказва за самотния вълк, който е отхвърлен от другите животни. В анимационната част на рекламата, вълкът се опитва да се свърже с обитателите на гората, но не успява да преодолее техния страх. В крайна сметка, той решава да се промени и започва да готви зеленчуци, а историята завършва с вълка, който носи домашно приготвено ястие на коледно тържество.

Рекламата е съпроводена от популярната френска песен "Le Mal Aime" на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Тя е топла и сърдечна, подчертавайки важността на принадлежността и приемането, което я прави идеална за коледния сезон.

Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios. Рекламата е била в процес на създаване в продължение на една година.

От Европа до Съединените щати, зрителите споделят версии със субтитри и изразяват възхищение, като в някои случаи дори изразяват желание "Неприетият" да бъде пълнометражен филм, а не само двеминутна реклама.

Рекламата е в контекста на критиките към други компании, които разчитат на AI, за да създават реклами, които не успяват да предадат емоция. Въпреки че някои зрители изразиха недоволство, че рекламата насърчава вегетарианството, ръководството на Intermarche подчерта, че посланието е за приемане и свързване, а не за отказ от месо.

Тази реклама доказва, че човешката креативност все още има силата да докосва сърцата на хората, дори в епоха, доминирана от технологии и изкуствен интелект.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Ню Йоркската академия по изкуствата: Традиция и иновация в съвременното изкуство
Ню Йоркската академия по изкуствата съчетава традиционни умения със съвременни идеи. В основата на обучението стои изучаването на човешката фигура, което позволява на студентите да ...
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
Емблематичната телевизионна водеща Мира Добрева сподели лични преживявания, свързани с поредица от обири, които я оставили без ценни спомени и с нови предизвикателства, породени от ...
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital Group
Тази седмица, The Weeknd (Абел Тесфай) обяви значима нова бизнес инициатива с Lyric Capital Group, която се счита за една от най-значимите сделки за музикален каталог, сключвани от ...
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
През късните 80-те години на миналия век, фотографията започна да преминава от аналогов към цифров формат, което стана забележимо в печатните медии. Вестници като New York Times за ...
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
Режисьорът на "Сам вкъщи" Крис Колумбъс (Chris Columbus) изрази мнение, че франчайзът е бил развален от "наистина лоши продължения". Той е режисирал оригиналния филм от 1990 година ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, включително Самия Халаби и Андреа Фрейзър
В предстоящото издание на Уитни Биенале 2026, което ще се проведе в Уитни музея за американско изкуство, ще участват 56 артисти, включително дуети и колективи. Организаторите на съ ...
Доналд Тръмп обяви триумфалната арка във Вашингтон за основен приоритет на вътрешната политика
В контекста на нарастващите здравноосигурителни премии и притесненията относно достъпността на медицинските услуги, президентът Доналд Тръмп обяви, че основният приоритет на негови ...
Тейана Тейлър разширява границите си в актьорството с "One Battle After Another"
Тейана Тейлър (Teyana Taylor) е насочила вниманието си към актьорството, след като се е почувствала ограничена в музикалната сфера. На 35 години, тя е постигнала успех и в музиката ...
Кевин О`Лиъри признава, че не знае правилата на актьорството и играе себе си в "Marty Supreme"
Кевин О`Лиъри (Kevin O`Leary) направи своя дебют в киното с ролята си в новия спортен комедиен драма "Marty Supreme", режисиран от Джош Сафди (Josh Safdie). На 71 години, той призн ...
Бианка Ченсори представя "BIO POP" с уникален пърформанс в Сеул
Бианка Ченсори (Bianca Censori), известна с уникалния си стил и връзката си с рапъра Йе (Ye), представи нова серия от пърформанс изкуство в Сеул, Южна Корея. На 12 и 13 декември тя ...
Тикер в 22:00 ч.
В предстоящото издание на Уитни Биенале 2026, което ще се проведе в Уитни музея ...
Начало Творчески отражения
544
Творчески отражения

Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект

Рекламата, озаглавена Le mal aime (в превод Неприетият), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен Le Mal Aime на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios.

| 15 Декември 2025, 2025-1 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Снимка © DPA

Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба на изкуствен интелект в рекламите, този клип се откроява с уникалния си подход, който не разчита на генерирани от AI изображения.

Рекламата, озаглавена "Le mal aime" (в превод "Неприетият"), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Баща му му разказва за самотния вълк, който е отхвърлен от другите животни. В анимационната част на рекламата, вълкът се опитва да се свърже с обитателите на гората, но не успява да преодолее техния страх. В крайна сметка, той решава да се промени и започва да готви зеленчуци, а историята завършва с вълка, който носи домашно приготвено ястие на коледно тържество.

Рекламата е съпроводена от популярната френска песен "Le Mal Aime" на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Тя е топла и сърдечна, подчертавайки важността на принадлежността и приемането, което я прави идеална за коледния сезон.

Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios. Рекламата е била в процес на създаване в продължение на една година.

От Европа до Съединените щати, зрителите споделят версии със субтитри и изразяват възхищение, като в някои случаи дори изразяват желание "Неприетият" да бъде пълнометражен филм, а не само двеминутна реклама.

Рекламата е в контекста на критиките към други компании, които разчитат на AI, за да създават реклами, които не успяват да предадат емоция. Въпреки че някои зрители изразиха недоволство, че рекламата насърчава вегетарианството, ръководството на Intermarche подчерта, че посланието е за приемане и свързване, а не за отказ от месо.

Тази реклама доказва, че човешката креативност все още има силата да докосва сърцата на хората, дори в епоха, доминирана от технологии и изкуствен интелект.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Ню Йоркската академия по изкуствата: Традиция и иновация в съвременното изкуство
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital Group
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Тонът на времето
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, включително Самия Халаби и Андреа Фрейзър
Под прожектора
Доналд Тръмп обяви триумфалната арка във Вашингтон за основен приоритет на вътрешната политика
Цветни аспекти
Тейана Тейлър разширява границите си в актьорството с "One Battle After Another"
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.