NRD Начало
Петък, 24 Октомври 2025
Начало Под прожектора Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания
525
Под прожектора

Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания

Рекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред Гардиън, че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били шокирани, когато видели устройството си на снимка от инцидента. След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал.

| 23 Октомври 2025, 21:21 ч.
Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания
Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания
Снимка © AFP

Семейна германска компания привлече вниманието на медиите тази седмица с нова маркетингова кампания, свързана с известния лифт за мебели, използван по време на обира в Лувъра. Слоганът "Когато трябва да се движите бързо" предизвика смесени реакции, в зависимост от личното възприятие на хората за етиката на подобен подход. Компанията Bocker, разположена в германския град Верден, стартира рекламната си кампания в социалните мрежи Facebook и Instagram в понеделник.

Рекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Крадците успели да избягат с плячката на скутери за шокиращо кратко време от седем минути. Снимка на лифта на Bocker, достигнал до балкона на музея, докато полицията се събира около него, бе широко публикувана в световните медии.

Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред "Гардиън", че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били "шокирани", когато видели устройството си на снимка от инцидента. Шарвац обясни, че Bocker продала лифта на компания в района на Париж, която отдава под наем подобно оборудване. Крадците се свързали с компанията с фалшив интерес за наемане на устройството и след това го откраднали по време на демонстрация.

След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал. Когато снимката започнала да циркулира онлайн, много хора, включително служители и бизнес партньори, се свързали с тях, което ги накарало да помислят за активна реакция. На следващия ден слоганът бил публикуван в интернет.

Шарвац сподели, че не е очаквала кампанията да стане толкова вирусна. Обикновено публикациите им в Instagram достигат между 15 000 и 20 000 души, но сега имали 1.7 милиона гледания. Реакциите били предимно положителни, въпреки че един потребител на Facebook нарекъл кампанията "безвкусна", подчертавайки, че французите са шокирани и тъжни, докато германска компания се подиграва с инцидента.

Междувременно, с осем френски бижута все още в неизвестност и без задържани заподозрени, обирът се е превърнал в публична криза за Лувъра и френския президент Еманюел Макрон, чиято администрация едва оцеля след вот на недоверие. Директорът на Лувъра, Лоранс де Кар, информира френския сенат, че инцидентът е разкрил "слабостите" в сигурността на музея. Тя предложила оставката си на министъра на културата Рачида Дати, но предложението не било прието.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Сара К. Хан представя изложба за непокорни жени в BRIC
Изложбата на Сара К. Хан (Sarah K. Khan) в BRIC представя уникален поглед върху историята на непокорните жени, комбинирайки различни медии като керамика, печатни техники, видео и ц ...
Джеймс Тюрел открива ново произведение в музея ARoS в Дания
Дупка в тавана, която позволява небето да се спусне на земята, е концепция, вдъхновила серията "Skyspace" на Джеймс Тюрел (James Turrell) от 70-те години на миналия век. Най-новото ...
Университетът в Буфало предлага напълно финансирана магистърска програма по изкуства с преподаватели от световна класа
Университетът в Буфало предлага уникална възможност за развитие на кариера в изкуствата, чрез своята напълно финансирана магистърска програма по изкуства (MFA) в Студио изкуство. Т ...
Ватиканът ще върне културни обекти на коренните общности в Канада
Ватиканът ще върне няколко десетки културни обекта на коренните общности в Канада, в контекста на продължаващото осъзнаване на ролята на Католическата църква в потискането на индиг ...
Лизо изправена пред обвинение за нарушение на авторски права от GRC Trust за неиздадена песен
Лизо (Lizzo) е изправена пред обвинение за нарушение на авторски права, относно неиздадена песен. Проблемът произтича от кратък клип, който певицата публикува в TikTok през лятото, ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Ив Клайн картина продадена за 18.4 милиона евро на търг в Париж
На търг в Christie’s в Париж, картина с ширина 14 фута на художника Ив Клайн (Yves Klein) бе продадена за 18.4 милиона евро (21.4 милиона долара), поставяйки нов рекорд за продажба ...
Бъни ИКСО защитава брака си с Джели Рол след признание за изневяра
В последните дни, Бъни ИКСО (Bunnie XO) изрази своето мнение относно признанието на съпруга си Джели Рол (Джели Рол) за изневяра. Водещата на подкаст реагира на критиките към брака ...
Кристен Бел сподели за интимна сцена с Адам Броди, докато е била бременна
Кристен Бел (Kristen Bell) сподели интересни подробности за интимна сцена, която е заснела с Адам Броди (Adam Brody). Двамата актьори, които работят заедно в новия сериал Nobody Wa ...
Ема Стоун разкрива трудностите при избора на сценично име
Ема Стоун (Emma Stone) разкри, че е имала нужда да смени името си, когато започнала кариерата си като актриса. Звездата от "Бугония" (Bugonia) сподели, че първоначално е избрала сц ...
Лоранс дьо Карс свидетелства пред Сената за обира на бижута в Лувъра
На 22 октомври директорът на Лувъра Лоранс дьо Карс (Laurence des Cars) даде показания пред френския Сенат относно обир на бижута, извършен в музея. По време на двучасовото изслушв ...
Тикер в 05:00 ч.
На търг в Christie’s в Париж, картина с ширина 14 фута на художника Ив Клайн (Yv ...
Начало Под прожектора
525
Под прожектора

Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания

Рекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред Гардиън, че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били шокирани, когато видели устройството си на снимка от инцидента. След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал.

| 23 Октомври 2025, 21:21 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания
Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампания
Снимка © AFP

Семейна германска компания привлече вниманието на медиите тази седмица с нова маркетингова кампания, свързана с известния лифт за мебели, използван по време на обира в Лувъра. Слоганът "Когато трябва да се движите бързо" предизвика смесени реакции, в зависимост от личното възприятие на хората за етиката на подобен подход. Компанията Bocker, разположена в германския град Верден, стартира рекламната си кампания в социалните мрежи Facebook и Instagram в понеделник.

Рекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Крадците успели да избягат с плячката на скутери за шокиращо кратко време от седем минути. Снимка на лифта на Bocker, достигнал до балкона на музея, докато полицията се събира около него, бе широко публикувана в световните медии.

Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред "Гардиън", че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били "шокирани", когато видели устройството си на снимка от инцидента. Шарвац обясни, че Bocker продала лифта на компания в района на Париж, която отдава под наем подобно оборудване. Крадците се свързали с компанията с фалшив интерес за наемане на устройството и след това го откраднали по време на демонстрация.

След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал. Когато снимката започнала да циркулира онлайн, много хора, включително служители и бизнес партньори, се свързали с тях, което ги накарало да помислят за активна реакция. На следващия ден слоганът бил публикуван в интернет.

Шарвац сподели, че не е очаквала кампанията да стане толкова вирусна. Обикновено публикациите им в Instagram достигат между 15 000 и 20 000 души, но сега имали 1.7 милиона гледания. Реакциите били предимно положителни, въпреки че един потребител на Facebook нарекъл кампанията "безвкусна", подчертавайки, че французите са шокирани и тъжни, докато германска компания се подиграва с инцидента.

Междувременно, с осем френски бижута все още в неизвестност и без задържани заподозрени, обирът се е превърнал в публична криза за Лувъра и френския президент Еманюел Макрон, чиято администрация едва оцеля след вот на недоверие. Директорът на Лувъра, Лоранс де Кар, информира френския сенат, че инцидентът е разкрил "слабостите" в сигурността на музея. Тя предложила оставката си на министъра на културата Рачида Дати, но предложението не било прието.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Сара К. Хан представя изложба за непокорни жени в BRIC
Джеймс Тюрел открива ново произведение в музея ARoS в Дания
Университетът в Буфало предлага напълно финансирана магистърска програма по изкуства с преподаватели от световна класа
Ватиканът ще върне културни обекти на коренните общности в Канада
Лизо изправена пред обвинение за нарушение на авторски права от GRC Trust за неиздадена песен
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Октомври
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Творчески отражения
Ив Клайн картина продадена за 18.4 милиона евро на търг в Париж
Творчески отражения
Бъни ИКСО защитава брака си с Джели Рол след признание за изневяра
Цветни аспекти
Кристен Бел сподели за интимна сцена с Адам Броди, докато е била бременна
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.