NRD Начало
Петък, 19 Септември 2025
Начало Авансцена Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin
153
Авансцена

Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin

Изборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит.

| 19 Септември 2025, 14:45 ч.
Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin
Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin
Снимка © AFP

Джейдън Смит (Jaden Smith), син на Уил Смит (Will Smith) и Джейда Пинкет (Jada Pinkett Smith), получи престижна позиция като мъжки креативен директор в Christian Louboutin. Това е голямо признание за младия артист, който ще бъде отговорен за създаването на кампании, събития и нови идеи за обувки, кожени изделия и аксесоари.

Изборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. Той вижда в него потенциал и уникално виждане, което може да вдъхнови нови посоки за марката. Въпреки това, мнозина критици изразяват съмнения за липсата на професионален опит у младия дизайнер.

За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. Целта е да се стимулира интерес към мъжката линия и да се привлекат нови клиенти.

От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит. Това породи дебат за така наречените „непо-бебета“ (nepo-babies), които получават възможности благодарение на връзките си.

Въпреки всичко, Джейдън вече има опит като участник на модни ревюта и дългогодишно сътрудничество с марката New Balance. Той ще представи първите си колекции през януари 2026 година в Париж, като ще отговаря за четири колекции годишно.

Този ход на Лубутен може да се окаже както нова страница за марката, така и тест за способностите на младия дизайнер да се наложи в една от най-трудните индустрии.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
Люис Капалди (Lewis Capaldi) обяви втори концерт в Хайд Парк след като билетите за първия му шоу се разпродадоха мигновено. В понеделник стана ясно, че шотландският певец и автор н ...
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
Халси (Halsey) изрази своето недоволство относно невъзможността да издаде нов албум. В интервю със Зейн Лоу (Zane Lowe) от Apple Music, тя сподели, че не е "разрешено" да работи по ...
Арт Феър на глобалното мнозинство се задава като нова алтернатива в нюйоркската арт сцена
След година след първото си меко откриване, Conductor: Art Fair of the Global Majority ще представи първото си пълно издание в Powerhouse Arts в Бруклин от 30 април до 3 май 2026 г ...
Ралица Паскалева с екстравагантна прическа раздели феновете в социалните мрежи
Ралица Паскалева, водещата на "Игри на волята", отново привлече вниманието върху себе си не с действията си на екрана, а с външния си вид. В последния епизод тя се появи с изключит ...
Шермин защитава честта си и призовава за уважение към личния избор
Шермин, известна с провокативната си визия и участието си в "Ергенът", реши да се защити от постоянните критики за пластични интервенции. В социалните мрежи тя сподели, че носът й ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
Люис Капалди (Lewis Capaldi) обяви втори концерт в Хайд Парк след като билетите за първия му шоу се разпродадоха мигновено. В понеделник стана ясно, че шотландският певец и автор н ...
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
Халси (Halsey) изрази своето недоволство относно невъзможността да издаде нов албум. В интервю със Зейн Лоу (Zane Lowe) от Apple Music, тя сподели, че не е "разрешено" да работи по ...
Бристол Оулд Вик обяви нови постановки за пролетния сезон на 2026 година
Бристол Оулд Вик обяви нови постановки за пролетния сезон на 2026 година, които обещават да зарадват любителите на театъра с разнообразие от класики и модерни хитове. Сред тях е ле ...
Последен шанс за посещение на Център Помпиду преди петгодишната му реновация
Оставащите няколко дни до затварянето на Център Помпиду за петгодишна реновация, което ще остави Парижката арт сцена без един от своите най-значими символи и основни центрове на ку ...
Арт Феър на глобалното мнозинство се задава като нова алтернатива в нюйоркската арт сцена
След година след първото си меко откриване, Conductor: Art Fair of the Global Majority ще представи първото си пълно издание в Powerhouse Arts в Бруклин от 30 април до 3 май 2026 г ...
Тикер в 19:00 ч.
Люис Капалди (Lewis Capaldi) обяви втори концерт в Хайд Парк след като билетите ...
Начало Авансцена
153
Авансцена

Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin

Изборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит.

| 19 Септември 2025, 14:45 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin
Джейдън Смит става креативен директор в Christian Louboutin
Снимка © AFP

Джейдън Смит (Jaden Smith), син на Уил Смит (Will Smith) и Джейда Пинкет (Jada Pinkett Smith), получи престижна позиция като мъжки креативен директор в Christian Louboutin. Това е голямо признание за младия артист, който ще бъде отговорен за създаването на кампании, събития и нови идеи за обувки, кожени изделия и аксесоари.

Изборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. Той вижда в него потенциал и уникално виждане, което може да вдъхнови нови посоки за марката. Въпреки това, мнозина критици изразяват съмнения за липсата на професионален опит у младия дизайнер.

За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. Целта е да се стимулира интерес към мъжката линия и да се привлекат нови клиенти.

От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит. Това породи дебат за така наречените „непо-бебета“ (nepo-babies), които получават възможности благодарение на връзките си.

Въпреки всичко, Джейдън вече има опит като участник на модни ревюта и дългогодишно сътрудничество с марката New Balance. Той ще представи първите си колекции през януари 2026 година в Париж, като ще отговаря за четири колекции годишно.

Този ход на Лубутен може да се окаже както нова страница за марката, така и тест за способностите на младия дизайнер да се наложи в една от най-трудните индустрии.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
Арт Феър на глобалното мнозинство се задава като нова алтернатива в нюйоркската арт сцена
Ралица Паскалева с екстравагантна прическа раздели феновете в социалните мрежи
Шермин защитава честта си и призовава за уважение към личния избор
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Авансцена
Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
Авансцена
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
Под прожектора
Бристол Оулд Вик обяви нови постановки за пролетния сезон на 2026 година
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.