![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 19:00 ч.
Люис Капалди (Lewis Capaldi) обяви втори концерт в Хайд Парк след като билетите за първия му шоу се разпродадоха мигновено. В понеделник стана ясно, ч ...
|
![]()
Авансцена
Джейдън Смит става креативен директор в Christian LouboutinИзборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит.
Виолета Караянева
| 19 Септември 2025, 14:45 ч.
![]()
Джейдън Смит (Jaden Smith), син на Уил Смит (Will Smith) и Джейда Пинкет (Jada Pinkett Smith), получи престижна позиция като мъжки креативен директор в Christian Louboutin. Това е голямо признание за младия артист, който ще бъде отговорен за създаването на кампании, събития и нови идеи за обувки, кожени изделия и аксесоари. Изборът на Лубутен (Louboutin) да назначи Джейдън за тази роля не е случаен. Той вижда в него потенциал и уникално виждане, което може да вдъхнови нови посоки за марката. Въпреки това, мнозина критици изразяват съмнения за липсата на професионален опит у младия дизайнер. За много хора това е и знак за силната маркетингова стратегия на Лубутен, който се опитва да използва звездната популярност на Джейдън и неговите почти 20 милиона последователи в Instagram. Целта е да се стимулира интерес към мъжката линия и да се привлекат нови клиенти. От друга страна, критиците не пропускат да подчертаят, че индустрията за луксозни стоки е изключително конкурентна и трудна за навлизане без солиден професионален опит. Това породи дебат за така наречените „непо-бебета“ (nepo-babies), които получават възможности благодарение на връзките си. Въпреки всичко, Джейдън вече има опит като участник на модни ревюта и дългогодишно сътрудничество с марката New Balance. Той ще представи първите си колекции през януари 2026 година в Париж, като ще отговаря за четири колекции годишно. Този ход на Лубутен може да се окаже както нова страница за марката, така и тест за способностите на младия дизайнер да се наложи в една от най-трудните индустрии.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
|
![]() |
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
|
![]() |
Арт Феър на глобалното мнозинство се задава като нова алтернатива в нюйоркската арт сцена
|
![]() |
Ралица Паскалева с екстравагантна прическа раздели феновете в социалните мрежи
|
![]() |
Шермин защитава честта си и призовава за уважение към личния избор
|
![]() |

Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия |

Люис Капалди обяви втори концерт в Хайд Парк след разпродажба на първия
|
![]() |
Халси изрази недоволство от ограниченията за нов албум
|
![]() |
Бристол Оулд Вик обяви нови постановки за пролетния сезон на 2026 година
|
![]() |
Последен шанс за посещение на Център Помпиду преди петгодишната му реновация
|
![]() |
Арт Феър на глобалното мнозинство се задава като нова алтернатива в нюйоркската арт сцена
|
![]() |