![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 02:00 ч.
Историята често е написана от победителите, а не от онези, които са били оставени настрана. В тази тъмна страна на историческите записи се крият истор ...
|
![]()
Под прожектора
Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата сиВ интервю за Variety, Бейтс описва себе си като просто като дете по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Бейтс разказва, че се е чувствала като кошмар, като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс.
Костадин Новаков
| 10 Септември 2025, 21:25 ч.
![]()
Кати Бейтс, една от най-изявените актриси в Холивуд, наскоро сподели за трудностите, които е преживяла по време на снимките на филма "Misery". Тя е била само на 42 години, когато е изиграла ролята на Ани Уилкс, и въпреки големия си успех, признава, че тогава се е чувствала "незащитена" и напълно неподготвена за светлината на прожекторите. В интервю за Variety, Бейтс описва себе си като "просто като дете" по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Тя споменава една снимка, на която е с черен дантелен престил и бял сутиен, като пример за това колко неподходящо е изглеждала. Това е символ на нейното чувство за несигурност и недоумение, което я е съпътствало в началото на кариерата й. Бейтс разказва, че се е чувствала като "кошмар", като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Тя е била средностатистическо дете от Мемфис, Тенеси, с по-възрастни родители и с малко опит в света на киното. Това я е оставило с усещане за изоставане и страх, който я е преследвал години наред. Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс. Въпреки това, актрисата признава, че нейният непрофесионализъм е останал с нея и след снимките. Въпреки че е имала над 20 години театрален опит, "Misery" е била първата й голяма роля на голям екран и моментът, който я изстрелва към върха на славата. Бейтс също така споделя, че е имала трудности и с участието си във филма "Fried Green Tomatoes" (1991). Тя признава, че е могла да направи много по-добра работа, но е била разсеяна от промоционалната кампания на "Misery" и снимачния процес на "The Road to Mecca". Въпреки всичко, кариерата й се развива успешно. Тя участва в множество известни филми като "Долорес Клейборн" (1995), "Титаник" (1997), "Основни цветове" (1998), "За Шмидт" (2002) и "Водоноска" (1998), където играе Мама Бучър. За ролята си в "The Late Shift" (1996) печели и Еми. Джон Траволта, с когото работи в "Основни цветове", я описва като актриса, която добавя престиж и дълбочина към всеки проект. Той подчертава, че с Бейтс винаги е безопасно да работиш, защото тя е непредсказуема и винаги изненадва с нови идеи. Това я прави една от най-вълнуващите и уважавани актриси в индустрията. Историята на Кати Бейтс е пример за това как трудностите и несигурността могат да се превърнат в двигател за развитие и успех. Тя е доказателство, че дори и най-големите звезди преминават през периоди на съмнение, но с упоритост и талант могат да постигнат върхове.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
|
![]() |
Банкси провокира с новия си мурал пред съдебните врати в Лондон
|
![]() |
Банкси създаде нов графит в Лондон, който беше бързо заличен от властите
|
![]() |
Новата ера на културното сътрудничество между Европа и Америка
|
![]() |
Франция в протестна блокада, дебат за културното наследство и новите открития
|
![]() |

Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия |

Маргинализираните истории в изкуството на Ken Gonzales-Day
|
![]() |
Солидарност и подкрепа в името на изкуството
|
![]() |
Франция затваря музеите си в знак на протест срещу икономическите реформи
|
![]() |
Нов синдикат в културната сфера на Ню Йорк търси по-голяма прозрачност и защита на работниците
|
![]() |
Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
|
![]() |