![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 22:00 ч.
Орландо Блум и Иън Маккелън изразиха интерес към бъдещи проекти във вселената на „Властелинът на пръстените“Орландо Блум заяви, че би се противопостав ...
|
![]()
Цветни аспекти
Craig David става лице на Just Eat с нов сингълПесента, озаглавена Every Neighbour Got Their Flava, е вдъхновена от популярния слоган Did Somebody Say на бранда. Източник, цитиран от същото издание, разкри, че договорът с Craig David е бил сключен още в началото на годината, но е бил пазен в тайна до сега. Премиерата на новия му сингъл ще се състои в петък, 5 септември, по време на излъчването на новия епизод на Channel 4’s Gogglebox.
Костадин Новаков
| 04 Септември 2025, 10:17 ч.
![]()
Craig David ще представи нов сингъл в подкрепа на рекламната кампания на Just Eat. Това е първият британски артист, който става лице на компанията, след като сключи договор за шестцифрена сума. Новината идва само седмици след издаването на деветия му студиен албум. Песента, озаглавена Every Neighbour Got Their Flava, е вдъхновена от популярния слоган Did Somebody Say на бранда. В интервю за The Sun, изпълнителят сподели, че с над две десетилетия в музикалната индустрия, е забелязал колко разнообразни и цветни са общностите ни. Той добави, че създаването на парчето с гараж и R&B е било особено лично за него. Източник, цитиран от същото издание, разкри, че договорът с Craig David е бил сключен още в началото на годината, но е бил пазен в тайна до сега. Той допълни, че колаборацията е с чувство за хумор, което пасва перфектно на стила на изпълнителя. Премиерата на новия му сингъл ще се състои в петък, 5 септември, по време на излъчването на новия епизод на Channel 4’s Gogglebox. Това ще бъде първият път, когато феновете ще могат да чуят парчето, което носи гаражен и R&B дух. Just Eat е известна с работата си с международни звезди като Katy Perry, Snoop Dogg и Christina Aguilera. Craig David, роден на 5 май 1981 година в Саутхемптън, се издига до популярност през 1999 година с хита Fill Me In. Той е продал над 15 милиона албума по света и е носител на множество награди и номинации за Brit и Grammy. Най-известните му хитове включват 7 Days и Walking Away. Дебютният му албум Born to Do It от 2000 година продаде над седем милиона копия. Освен музикалната си кариера, той е успешен DJ с проекта TS5 и е известен със здравословния си начин на живот, който често споделя в социалните мрежи.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Кампанията на Shadows Project се бори за признаване на украинската култура и противодействие на руската културна агресия в световните музеи
|
![]() |
Даниела Рупецова предизвика буря в Жеравна със своята визия
|
![]() |
Сашо Кадиев разтърси ефира с необичаен ход заради Деси Добрева
|
![]() |
Орландо Блум и Иън Маккелън изразиха интерес към бъдещи проекти във вселената на „Властелинът на пръстените“
|
![]() |
Адрия Аржона сподели за нервността си преди премиерата на Splitsville на фестивала в Кан
|
![]() |

Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия |

Важните новини на NRD2 за 06.09.2025 г.
|
![]() |
Завърши снимането на шотландската комедия The Incomer
|
![]() |
Уникално Хелоуинско представление с изненада в театъра
|
![]() |
Кампанията на Shadows Project се бори за признаване на украинската култура и противодействие на руската културна агресия в световните музеи
|
![]() |
Емили Блън пресъздава реалната Дон Стейпълс в новия филм The Smashing Machine
|
![]() |