NRD Начало
Четвъртък, 4 Септември 2025
Начало Тонът на времето Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата
3403
Тонът на времето

Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата

Въпреки това, миналия месец те получиха обаждане от директора на изложбата, Kyla McMillan и J. Изложбата се провежда в Javits Center, разположен близо до Манхатън, и тази година ще събере около 230 галерии от над 35 страни. Причините за това са както икономически, така и стратегически.

| 31 Август 2025, 23:03 ч.
Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата
Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата
Снимка © DPA

Joe Amrhein и Susan Swenson, собственици на Pierogi Gallery в Бруклин, обмисляха да пропуснат участието си в Армори шоу тази есен за първи път от 25 години. Причината за това беше нарастващата цена на щандовете, която понякога надхвърляше десетки хиляди долари. В същото време галерията планира разширяване на бизнеса си, включително евентуално преместване в долен Манхатън.

Въпреки това, миналия месец те получиха обаждане от директора на изложбата, Kyla McMillan и J. Tyler Woodall. Те напомниха за съвместната история между галерията и Армори шоу, като припомниха, че през 2016 г. Amrhein предложи използването на празно пространство за инсталация на Jonathan Schipper, което впоследствие се превърна в ключов елемент на събитието. В резултат на преговори, Pierogi получи по-малко пространство на по-ниска цена, което им позволи да участват отново.

Изложбата се провежда в Javits Center, разположен близо до Манхатън, и тази година ще събере около 230 галерии от над 35 страни. През последните години събитието се е преместило от Gramercy Park Hotel към по-голямата и модерна локация. Въпреки това, участието на големите галерии като David Zwirner, Pace и Gagosian намалява, като някои от тях предпочитат други престижни събития като Frieze, ADAA Art Show и TEFAF New York.

Причините за това са както икономически, така и стратегически. Високите разходи за участие, логистиката и конкуренцията между различните събития налагат галериите да пренасочват усилията си към по-ефективни платформи. В резултат, някои галерии, като Jack Shainman и Night Gallery, избират да се фокусират върху местни или по-специализирани събития, вместо да участват в големи международни изложения.

Въпреки това, Армори шоу продължава да привлича нови участници. Тази година 55 галерии са за първи път в изложбата, а други 20 се връщат след пауза. Това създава възможности за местните галерии да развиват мрежи и да привличат нови колекционери. За някои от тях, като Graham Wilson от Swivel Gallery, участието е шанс да покажат по-млади и по-малко познати артисти, като същевременно получават значителна видимост.

За галеристите, близостта до центъра на културния живот в Ню Йорк е важна. Yancey Richardson, която участва за 16-ти път, подчертава, че срещите с местни клиенти са ключови за развитието на бизнеса. Аналогично, Moira Sims от Anat Ebgi споделя, че личните срещи на изложбата допринасят за дългосрочното изграждане на отношения с клиентите.

Въпреки предизвикателствата, свързани с конкуренцията и високите разходи, Армори шоу остава важна платформа за галерии и артисти. Тя предоставя възможност за директен контакт с публиката и за популяризиране на нови таланти. В същото време, галерии и участници търсят алтернативни модели за изява и развитие, като се адаптират към променящия се пазар и новите тенденции в света на съвременното изкуство.

В крайна сметка, участието или отказът от участие в големите международни форуми е въпрос на стратегия и икономическа обоснованост. За някои галерии, като Pierogi, възможността да се върнат на сцената е знак за стабилност и желание за участие в глобалната арт сцена, докато за други, това остава въпрос на избор и приоритети.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Мъж получи шест месеца затвор за контрабанда на близо 600 египетски артефакта
Във връзка с разследване за международна трафика на антични предмети, американските власти осъдиха мъж на шест месеца затвор за контрабанда на близо 600 египетски артефакта. Този с ...
Обявиха пълния състав на актьорите за предстоящата световна премиера на "The Essentialisn`t"
HERE Arts Center обяви пълния състав на актьорите за предстоящата световна премиера на пиесата "The Essentialisn`t" от Eisa Davis. Носителката на награда Obie, която е и съавтор на ...
Джо Лок дебютира на Уест Енд в "Clarkston"
Актьорът Джо Лок, известен с ролята си в "Heartstopper", се подготвя за своя дебют на Уест Енд в премиерата на "Clarkston" от Самюъл Д. Хънтър. Спектакълът ще се играе в театър "Тр ...
Бочели и Гарифуллина създадоха незабравима културна среща в сърцето на Узбекистан
Италианският тенор Андреа Бочели изнесе първия си концерт в Узбекистан, създавайки незабравимо събитие за хилядите присъстващи. В събитието участва и руската сопрано Аида Гарифулли ...
Българският кинофестивал „Златна роза“ празнува 80 години с нови филмови хоризонти
43-тото издание на Фестивала на българския игрален филм „Златна роза“ ще представи богата конкурсна програма с 17 пълнометражни и 24 късометражни филма. Организаторите ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Морисей обяви продажба на бизнес интереси в The Smiths
Бившият фронтмен на The Smiths, Морисей, обяви намерението си да продаде всички бизнес интереси, свързани с групата. Тази стъпка е резултат от неговото желание да се дистанцира от ...
Мишел Докъри очаква първото си дете с Джаспър Уолър-Бридж
Мишел Докъри, известна с ролята си на лейди Мери Кроули в сериала "Даунтън Аби", обяви очакването на първото си дете. Актрисата, която е на 43 години, сподели радостната новина по ...
Тежък инцидент за Jorma Taccone при падане от стълба
Jorma Taccone, член на комедийния трио Lonely Island и бивш сценарист на Saturday Night Live, пострада сериозно при инцидент на ферма в Коннектикът. Той падна от 6-метрова стълба и ...
Артистична общност в Манхатън се бори за запазване на Wolff Building
Възможността за запазване на културната идентичност на един от най-значимите артцентрове в Манхатън е на път да се реши, след като се появиха предложения за покупка на историческат ...
Маравиля представя лична борба и диалог за идентичността в нова изложба
Гуадалупе Маравиля напусна родната си страна Ел Салвадор като дете по време на кървавата гражданска война, пристигайки в САЩ като непълнолетен без придружител. Той преживя рак, кой ...
Тикер в 03:00 ч.
Бившият фронтмен на The Smiths, Морисей, обяви намерението си да продаде всички ...
Начало Тонът на времето
3403
Тонът на времето

Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата

Въпреки това, миналия месец те получиха обаждане от директора на изложбата, Kyla McMillan и J. Изложбата се провежда в Javits Center, разположен близо до Манхатън, и тази година ще събере около 230 галерии от над 35 страни. Причините за това са както икономически, така и стратегически.

| 31 Август 2025, 23:03 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата
Армори шоу продължава да привлича нови участници въпреки предизвикателствата
Снимка © DPA

Joe Amrhein и Susan Swenson, собственици на Pierogi Gallery в Бруклин, обмисляха да пропуснат участието си в Армори шоу тази есен за първи път от 25 години. Причината за това беше нарастващата цена на щандовете, която понякога надхвърляше десетки хиляди долари. В същото време галерията планира разширяване на бизнеса си, включително евентуално преместване в долен Манхатън.

Въпреки това, миналия месец те получиха обаждане от директора на изложбата, Kyla McMillan и J. Tyler Woodall. Те напомниха за съвместната история между галерията и Армори шоу, като припомниха, че през 2016 г. Amrhein предложи използването на празно пространство за инсталация на Jonathan Schipper, което впоследствие се превърна в ключов елемент на събитието. В резултат на преговори, Pierogi получи по-малко пространство на по-ниска цена, което им позволи да участват отново.

Изложбата се провежда в Javits Center, разположен близо до Манхатън, и тази година ще събере около 230 галерии от над 35 страни. През последните години събитието се е преместило от Gramercy Park Hotel към по-голямата и модерна локация. Въпреки това, участието на големите галерии като David Zwirner, Pace и Gagosian намалява, като някои от тях предпочитат други престижни събития като Frieze, ADAA Art Show и TEFAF New York.

Причините за това са както икономически, така и стратегически. Високите разходи за участие, логистиката и конкуренцията между различните събития налагат галериите да пренасочват усилията си към по-ефективни платформи. В резултат, някои галерии, като Jack Shainman и Night Gallery, избират да се фокусират върху местни или по-специализирани събития, вместо да участват в големи международни изложения.

Въпреки това, Армори шоу продължава да привлича нови участници. Тази година 55 галерии са за първи път в изложбата, а други 20 се връщат след пауза. Това създава възможности за местните галерии да развиват мрежи и да привличат нови колекционери. За някои от тях, като Graham Wilson от Swivel Gallery, участието е шанс да покажат по-млади и по-малко познати артисти, като същевременно получават значителна видимост.

За галеристите, близостта до центъра на културния живот в Ню Йорк е важна. Yancey Richardson, която участва за 16-ти път, подчертава, че срещите с местни клиенти са ключови за развитието на бизнеса. Аналогично, Moira Sims от Anat Ebgi споделя, че личните срещи на изложбата допринасят за дългосрочното изграждане на отношения с клиентите.

Въпреки предизвикателствата, свързани с конкуренцията и високите разходи, Армори шоу остава важна платформа за галерии и артисти. Тя предоставя възможност за директен контакт с публиката и за популяризиране на нови таланти. В същото време, галерии и участници търсят алтернативни модели за изява и развитие, като се адаптират към променящия се пазар и новите тенденции в света на съвременното изкуство.

В крайна сметка, участието или отказът от участие в големите международни форуми е въпрос на стратегия и икономическа обоснованост. За някои галерии, като Pierogi, възможността да се върнат на сцената е знак за стабилност и желание за участие в глобалната арт сцена, докато за други, това остава въпрос на избор и приоритети.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Мъж получи шест месеца затвор за контрабанда на близо 600 египетски артефакта
Обявиха пълния състав на актьорите за предстоящата световна премиера на "The Essentialisn`t"
Джо Лок дебютира на Уест Енд в "Clarkston"
Бочели и Гарифуллина създадоха незабравима културна среща в сърцето на Узбекистан
Българският кинофестивал „Златна роза“ празнува 80 години с нови филмови хоризонти
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Цветни аспекти
Морисей обяви продажба на бизнес интереси в The Smiths
Авансцена
Мишел Докъри очаква първото си дете с Джаспър Уолър-Бридж
Авансцена
Тежък инцидент за Jorma Taccone при падане от стълба
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.