![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 22:00 ч.
Сали Руни продължава да подкрепя Palestine ActionИрландската писателка Сали Руни обяви, че ще продължи да подкрепя групата Palestine Action, въпреки, ...
|
![]()
Авансцена
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината сиОсновното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като биещо по-силно от всякога, остава в централната част на логото. Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа.
Анатолий Михайлов
| 18 Август 2025, 17:13 ч.
![]()
За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи лога и специално създаден шрифт. Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като "биещо по-силно от всякога", остава в централната част на логото. 3D "Chameleon Heart" сега съдържа 70 слоя, по един за всяка година на Евровизия, и символизира способността да "абсорбира културни влияния, музика и движение." Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: "Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа." Той добави, че това обновление почита 70 удивителни години, докато движи бранда напред към вълнуващо бъдеще. "То е смело, игриво и пълно с емоции - точно, като самия конкурс," каза Грийн. Конкурсът за песен ще се проведе в Австрия през 2026 г., след, като 24-годишният JJ (Йоханес Пийч) спечели първото място с поп-операта си балада `Wasted Love.` Грийн сподели, че "вече ще започнете да виждате повече от новата ни бранд идентичност, докато се подготвяме за следващата Евровизия и ще има още изненади." Въпреки това, новата визия предизвика критика от някои фенове онлайн, които призоваха организацията да се върне към стария дизайн. Един `Еврофен` описа обновлението, като "най-голямото понижаване в цялата 70-годишна история на Евровизия." Обновлението на бранда на Евровизия е създадено от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU) в сътрудничество с британското студио за брандинг PALS, което също работи по бранд стратегията за Ливърпул 2023.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия |