NRD Начало
Понеделник, 18 Август 2025
Начало Авансцена Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
336
Авансцена

Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като биещо по-силно от всякога, остава в централната част на логото. Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа.

| 18 Август 2025, 17:13 ч.
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Снимка © AP

За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи лога и специално създаден шрифт.

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.`

Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като "биещо по-силно от всякога", остава в централната част на логото. 3D "Chameleon Heart" сега съдържа 70 слоя, по един за всяка година на Евровизия, и символизира способността да "абсорбира културни влияния, музика и движение."

Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: "Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа." Той добави, че това обновление почита 70 удивителни години, докато движи бранда напред към вълнуващо бъдеще. "То е смело, игриво и пълно с емоции - точно, като самия конкурс," каза Грийн.

Конкурсът за песен ще се проведе в Австрия през 2026 г., след, като 24-годишният JJ (Йоханес Пийч) спечели първото място с поп-операта си балада `Wasted Love.` Грийн сподели, че "вече ще започнете да виждате повече от новата ни бранд идентичност, докато се подготвяме за следващата Евровизия и ще има още изненади."

Въпреки това, новата визия предизвика критика от някои фенове онлайн, които призоваха организацията да се върне към стария дизайн. Един `Еврофен` описа обновлението, като "най-голямото понижаване в цялата 70-годишна история на Евровизия."

Обновлението на бранда на Евровизия е създадено от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU) в сътрудничество с британското студио за брандинг PALS, което също работи по бранд стратегията за Ливърпул 2023.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
The Cribs обявиха нов албум и турне
Британската инди рок група The Cribs обяви завръщането си с новия албум "Selling A Vibe", който ще излезе на 9 януари 2026 година. Новината идва заедно с издаването на водещия синг ...
Jeff Ross представя изцяло ново шоу на Бродуей
Комикът и известен майстор на шеги Jeff Ross ще представи своето еднолично шоу Take a Banana for the Ride на Бродуей. Представлението започна на 5 август и ще продължи до 29 септем ...
Backstreet Boys благодарят на Макс Мартин за успеха си
Българските музикални фенове и музикалната индустрия бяха свидетели на специален момент, когато легендарният шведски продуцент и автор на песни Макс Мартин присъства на резиденцият ...
Грийнпийс използва изкуство за протест срещу индустриалното разрушение
Миналата сряда активисти на Грийнпийс предприеха смел протестен акт в Северно море, като се изкачиха на газовия платформа на Shell. Те разпънаха огромен плат от 315 квадратни фута ...
Уроци за промотиране и подготовка за фестивални спектакли
Георги Струс, основател и художествен директор на Breaking the Binary Theatre, сподели за своето участие в Edinburgh Festival Fringe с постановката Red Ink, посветена на Целия Гент ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Важните новини на NRD2 за 18.08.2025 г.
Сали Руни продължава да подкрепя Palestine ActionИрландската писателка Сали Руни обяви, че ще продължи да подкрепя групата Palestine Action, въпреки, че правителството на Обединено ...
Висока международна културна платформа за съвременно изкуство
Наоми Бекуът, заместник-директор и главен куратор на Музея Гуггенхайм, обяви своя екип за предстоящата изложба Documenta 16, която ще се проведе в Касел, Германия, през юни 2027 го ...
The Cribs обявиха нов албум и турне
Британската инди рок група The Cribs обяви завръщането си с новия албум "Selling A Vibe", който ще излезе на 9 януари 2026 година. Новината идва заедно с издаването на водещия синг ...
Уличната борба за свобода и съпротива срещу силовите структури
В последните седмици в американската столица се разгоряха ярки обществени дебати, свързани с присъствието на федералните сили за сигурност. Мнозина жители на Вашингтон са потресени ...
Цензура и политически натиск върху изкуството
В разгара на лятото в Банкок бе открита изложба, която предизвика сериозни реакции и цензура. Тя носеше името „Констелация на съучастието: Визуализиране на глобалната машина ...
Тикер в 22:00 ч.
Сали Руни продължава да подкрепя Palestine ActionИрландската писателка Сали Руни ...
Начало Авансцена
336
Авансцена

Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като биещо по-силно от всякога, остава в централната част на логото. Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа.

| 18 Август 2025, 17:13 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Снимка © AP

За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи лога и специално създаден шрифт.

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.`

Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като "биещо по-силно от всякога", остава в централната част на логото. 3D "Chameleon Heart" сега съдържа 70 слоя, по един за всяка година на Евровизия, и символизира способността да "абсорбира културни влияния, музика и движение."

Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: "Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа." Той добави, че това обновление почита 70 удивителни години, докато движи бранда напред към вълнуващо бъдеще. "То е смело, игриво и пълно с емоции - точно, като самия конкурс," каза Грийн.

Конкурсът за песен ще се проведе в Австрия през 2026 г., след, като 24-годишният JJ (Йоханес Пийч) спечели първото място с поп-операта си балада `Wasted Love.` Грийн сподели, че "вече ще започнете да виждате повече от новата ни бранд идентичност, докато се подготвяме за следващата Евровизия и ще има още изненади."

Въпреки това, новата визия предизвика критика от някои фенове онлайн, които призоваха организацията да се върне към стария дизайн. Един `Еврофен` описа обновлението, като "най-голямото понижаване в цялата 70-годишна история на Евровизия."

Обновлението на бранда на Евровизия е създадено от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU) в сътрудничество с британското студио за брандинг PALS, което също работи по бранд стратегията за Ливърпул 2023.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
The Cribs обявиха нов албум и турне
Jeff Ross представя изцяло ново шоу на Бродуей
Backstreet Boys благодарят на Макс Мартин за успеха си
Грийнпийс използва изкуство за протест срещу индустриалното разрушение
Уроци за промотиране и подготовка за фестивални спектакли
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Калейдоскоп
Важните новини на NRD2 за 18.08.2025 г.
Калейдоскоп
Висока международна културна платформа за съвременно изкуство
Авансцена
The Cribs обявиха нов албум и турне
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.