NRD Начало
Понеделник, 18 Август 2025
Начало Цветни аспекти Империята на 7 Management расте бързо
182
Цветни аспекти

Империята на 7 Management расте бързо

От корените си в Бейрут до преосмислянето на нощния живот в Дубай и отвъд, 7 Management се е утвърдило, като синоним на хоспиталити, водено от преживявания. В интервю за NRD2, главният изпълнителен директор на 7 Management Group, Рабих Фахредин, разказва за съчетаването на спектакъл и стратегия, защо бъдещето на индустрията за храни и напитки е мултисензорно и как неговият екип изгражда бранд, който живее далеч отвъд масата за вечеря. 7 Management е водеща група за хоспиталити и развлечения, родена от дълбока страст за създаване на незабравими преживявания.

| 18 Август 2025, 12:42 ч.
Империята на 7 Management расте бързо
Империята на 7 Management расте бързо
Снимка © AP

7 Management: Империя на преживяванията

От корените си в Бейрут до преосмислянето на нощния живот в Дубай и отвъд, 7 Management се е утвърдило, като синоним на хоспиталити, водено от преживявания. Но какво е необходимо, за да се превърне едно заведение в регионална империя?

В интервю за NRD2, главният изпълнителен директор на 7 Management Group, Рабих Фахредин, разказва за съчетаването на спектакъл и стратегия, защо бъдещето на индустрията за храни и напитки е мултисензорно и как неговият екип изгражда бранд, който живее далеч отвъд масата за вечеря.

7 Management е водеща група за хоспиталити и развлечения, родена от дълбока страст за създаване на незабравими преживявания. Започнахме в Бейрут и сме се разраснали в разнообразно, награждавано портфолио от уникални концепции в Близкия Изток и Европа, като в момента централата ни е в Дубай.

Това, което ни отличава, е способността ни да съчетаем изискано хранене, потапящи истории и световно ниво развлечения под един покрив. Всяко заведение, което създаваме, е проектирано с намерение, за да предизвиква емоция и да създава връзки. Освен нашите собствени марки, управляваме и известни франчайзи и оперираме пълни портфейли от храни и напитки за основни дестинации. Това е 360-градусова екосистема на хоспиталити, която съчетава креативност със стратегически бизнес модел.

Нашият слоган е "Създаване на преживявания отвъд хоспиталити", защото за нас никога не става въпрос само за храна или обслужване, а за мигове, които оставят траен отпечатък.

Стартирахте 7 Management с едно единствено заведение, а сега имате иконични места в региона. Каква е философията зад еволюцията на бранда?

От самото начало нашата визия за 7 Management е била глобална. Никога не сме имали намерение да останем ограничени в един град или един тип преживяване. От първото ни заведение, 7 Sisters Dubai, проектирахме концепции с международен потенциал, които могат да се адаптират към различни пазари, да резонират с разнообразни аудитории и все пак да имат отличителна идентичност.

Тази нагласа оформи еволюцията на нашия бранд. Ние не просто строим заведения; създаваме мащабируеми хоспиталити преживявания. Днес не само стартираме нови собствени марки, но и придобиваме права за франчайз с известни имена и изнасяме собствените си концепции да се управляват от партньори в международен план.

На всеки етап целта остава същата: да създаваме преживявания, които са културно релевантни, търговски жизнеспособни и емоционално ангажиращи, независимо къде се намират.

Как балансирате бързия растеж с поддържането на качество и последователност в портфолиото ви?

Балансът между бързия растеж и качеството започва с изграждането на силна основа, ясни стандарти, талантлив екип и култура, която приоритизира отличието. Ние не просто отваряме заведения; изграждаме екипи, които са напълно синхронизирани с нашата визия.

Всяка нова концепция, независимо дали е собствена или франчайз, получава подкрепа, чрез специализирано обучение, стриктен контрол на качеството и постоянна комуникация на всички пазари. Това ни позволява да се разширяваме, без да компрометираме най-важното: опита на гостите.

February 30, The Theater и Lucia’s вече са се утвърдили, като икони сами по себе си. Какво прави едно заведение да ‘заседне’ в културната памет на града?

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Летище JFK - новият миниатюрен художествен квартал на Ню Йорк
Новоизградения терминал 6 на летище Джон Ф. Кенеди, което струва 4.2 милиарда долара, ще предложи на посетителите не само модерни гейтове и високотехнологични екрани, но и миниатюр ...
Промяната в света на изкуството и галериите
В съвременния свят на изкуството се наблюдава сериозна промяна, която засяга както галериите, така и самите художници. В последните години все повече галерии се сблъскват с труднос ...
Нова театрална постановка разглежда екологичната криза и семейната драма
Риши Варма започна новата си пиеса Sulfur Bottom на оф-Бродуей в Театър Център на 13 август, а официалното откриване е насрочено за 20 август. Постановката се играе в Театър Джери ...
Хелън Мерън и Пиърс Броснан подкрепят ролята на мъж за Джеймс Бонд
Хелън Мерън категорично заяви, че Джеймс Бонд не може да бъде изигран от жена. В ново интервю за Saga Magazine 80-годишната актриса, която е известна с ролята си в "The Queen", беш ...
Шарън Стоун потвърди романтична среща с Nelly
Шарън Стоун потвърди, че е била на среща с рапъра Nelly. В участието си в шоуто Watch What Happens Live With Andy Cohen, актрисата на "Basic Instinct" беше запитана за слуха, че е ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи л ...
Летище JFK - новият миниатюрен художествен квартал на Ню Йорк
Новоизградения терминал 6 на летище Джон Ф. Кенеди, което струва 4.2 милиарда долара, ще предложи на посетителите не само модерни гейтове и високотехнологични екрани, но и миниатюр ...
Промяната в света на изкуството и галериите
В съвременния свят на изкуството се наблюдава сериозна промяна, която засяга както галериите, така и самите художници. В последните години все повече галерии се сблъскват с труднос ...
Писмо до Путин от Мелания Тръмп
Мелания Тръмп отправи писмо до Владимир Путин След срещата на Доналд Тръмп с Владимир Путин в Аляска в петък и преди важната среща на "Коалицията на желаещите" във Вашингтон днес, ...
Нова театрална постановка разглежда екологичната криза и семейната драма
Риши Варма започна новата си пиеса Sulfur Bottom на оф-Бродуей в Театър Център на 13 август, а официалното откриване е насрочено за 20 август. Постановката се играе в Театър Джери ...
Тикер в 18:00 ч.
За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музик ...
Начало Цветни аспекти
182
Цветни аспекти

Империята на 7 Management расте бързо

От корените си в Бейрут до преосмислянето на нощния живот в Дубай и отвъд, 7 Management се е утвърдило, като синоним на хоспиталити, водено от преживявания. В интервю за NRD2, главният изпълнителен директор на 7 Management Group, Рабих Фахредин, разказва за съчетаването на спектакъл и стратегия, защо бъдещето на индустрията за храни и напитки е мултисензорно и как неговият екип изгражда бранд, който живее далеч отвъд масата за вечеря. 7 Management е водеща група за хоспиталити и развлечения, родена от дълбока страст за създаване на незабравими преживявания.

| 18 Август 2025, 12:42 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Империята на 7 Management расте бързо
Империята на 7 Management расте бързо
Снимка © AP

7 Management: Империя на преживяванията

От корените си в Бейрут до преосмислянето на нощния живот в Дубай и отвъд, 7 Management се е утвърдило, като синоним на хоспиталити, водено от преживявания. Но какво е необходимо, за да се превърне едно заведение в регионална империя?

В интервю за NRD2, главният изпълнителен директор на 7 Management Group, Рабих Фахредин, разказва за съчетаването на спектакъл и стратегия, защо бъдещето на индустрията за храни и напитки е мултисензорно и как неговият екип изгражда бранд, който живее далеч отвъд масата за вечеря.

7 Management е водеща група за хоспиталити и развлечения, родена от дълбока страст за създаване на незабравими преживявания. Започнахме в Бейрут и сме се разраснали в разнообразно, награждавано портфолио от уникални концепции в Близкия Изток и Европа, като в момента централата ни е в Дубай.

Това, което ни отличава, е способността ни да съчетаем изискано хранене, потапящи истории и световно ниво развлечения под един покрив. Всяко заведение, което създаваме, е проектирано с намерение, за да предизвиква емоция и да създава връзки. Освен нашите собствени марки, управляваме и известни франчайзи и оперираме пълни портфейли от храни и напитки за основни дестинации. Това е 360-градусова екосистема на хоспиталити, която съчетава креативност със стратегически бизнес модел.

Нашият слоган е "Създаване на преживявания отвъд хоспиталити", защото за нас никога не става въпрос само за храна или обслужване, а за мигове, които оставят траен отпечатък.

Стартирахте 7 Management с едно единствено заведение, а сега имате иконични места в региона. Каква е философията зад еволюцията на бранда?

От самото начало нашата визия за 7 Management е била глобална. Никога не сме имали намерение да останем ограничени в един град или един тип преживяване. От първото ни заведение, 7 Sisters Dubai, проектирахме концепции с международен потенциал, които могат да се адаптират към различни пазари, да резонират с разнообразни аудитории и все пак да имат отличителна идентичност.

Тази нагласа оформи еволюцията на нашия бранд. Ние не просто строим заведения; създаваме мащабируеми хоспиталити преживявания. Днес не само стартираме нови собствени марки, но и придобиваме права за франчайз с известни имена и изнасяме собствените си концепции да се управляват от партньори в международен план.

На всеки етап целта остава същата: да създаваме преживявания, които са културно релевантни, търговски жизнеспособни и емоционално ангажиращи, независимо къде се намират.

Как балансирате бързия растеж с поддържането на качество и последователност в портфолиото ви?

Балансът между бързия растеж и качеството започва с изграждането на силна основа, ясни стандарти, талантлив екип и култура, която приоритизира отличието. Ние не просто отваряме заведения; изграждаме екипи, които са напълно синхронизирани с нашата визия.

Всяка нова концепция, независимо дали е собствена или франчайз, получава подкрепа, чрез специализирано обучение, стриктен контрол на качеството и постоянна комуникация на всички пазари. Това ни позволява да се разширяваме, без да компрометираме най-важното: опита на гостите.

February 30, The Theater и Lucia’s вече са се утвърдили, като икони сами по себе си. Какво прави едно заведение да ‘заседне’ в културната памет на града?

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Летище JFK - новият миниатюрен художествен квартал на Ню Йорк
Промяната в света на изкуството и галериите
Нова театрална постановка разглежда екологичната криза и семейната драма
Хелън Мерън и Пиърс Броснан подкрепят ролята на мъж за Джеймс Бонд
Шарън Стоун потвърди романтична среща с Nelly
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Авансцена
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Цветни аспекти
Летище JFK - новият миниатюрен художествен квартал на Ню Йорк
Цветни аспекти
Промяната в света на изкуството и галериите
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.