![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 17:00 ч.
Mariah Carey се включи в Capital XTRA Breakfast с Manny Norte, който замества Robert Bruce и Shayna Marie. Легендата на R&B и поп музиката шеговито сп ...
|
![]()
Творчески отражения
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буряНикой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум.
Виолета Караянева
| 16 Август 2025, 12:54 ч.
![]()
Ерата на `The Life of a Showgirl` е тук, и отново показа до каква степен Тейлър Суифт е съвременен поп "стахановец". Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Внимателно организираният план за пускането на 12-ия албум на поп суперзвездата започна във вторник точно в 12:12 ч. източно време. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум. Образът на албума беше размазан, а феновете видяха само ментовозелена куфарче с етикет "T.S.". От самото начало беше ясно, че доминират цветовете оранжево и зелено, но освен това и няколко подсказващи изображения с блестящ оранжев катинар, нищо друго. След това последва пускането на целия епизод на подкаста "New Heights", и всички въпроси бяха отговорени: как изглежда корицата, кога излиза, причината зад цветната палитра, какъв вид заквасено тесто предпочита Тейлър... Всичко. Феновете влязоха в режим на пълен хаос, анализирайки всички великденски яйца и подсказки относно пускането, подготвяйки тоалетите си за потенциално турне на Showgirl и дори правейки албуми. Културният трус вече бе ударил, а дори и Empire State Building се включи, сияейки в характерния оранжев нюанс на предстоящия албум. Но защото това не е просто шоу бизнес – това е напълно бизнес – тази седмица видяхме безброй големи компании да влизат в маркетингова офанзива след обявяването на `The Life of a Showgirl`, предимно заради способността на Суифт да генерира шум. О, и долари. И тях също. Добре е документирано, че рекордният тур на Суифт `Eras Tour` беше истинско икономическо събитие. Турът стана първият, който преминава границата от един милиард долара, а градовете (и околните райони) регистрираха значителни икономически увеличения след посещението на Суифт. Това е гравитационно привличане, което компаниите вече не могат да си позволят да игнорират, а начинът, по който много от тях се опитаха да се възползват от оранжевата тематика на пускането на албума тази година, беше в пълна сила. Мемове и публикации от големи марки, корпорации и дори туристически бюра започнаха да избухват почти веднага. Всеки се включи, от United Airlines до ALDI, през Netflix, Starbucks, McDonald`s, Duolingo, Walmart, FedEx, NHL отбори... Има твърде много, за да ги споменем в момента – доверете ни се, те ВСИЧКИ започнаха да се возят на вълната на ТейТей. Дори Google и X се включиха в действието, като търсачката обливаше тези, които търсят "Тейлър Суифт" с цифрово оранжево конфети, оранжево сърце и фразата "А, бебе, това е шоу бизнес за теб", докато платформата на Илон Мъск обяви, че има нова профилна снимка... Възгледите и лайковете на някои от тези публикации скочиха до 6 милиона и повече.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия |