NRD Начало
Събота, 16 Август 2025
Начало Творчески отражения Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
139
Творчески отражения

Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум.

| 16 Август 2025, 12:54 ч.
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Снимка © AP

Ерата на `The Life of a Showgirl` е тук, и отново показа до каква степен Тейлър Суифт е съвременен поп "стахановец".

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми).

Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Внимателно организираният план за пускането на 12-ия албум на поп суперзвездата започна във вторник точно в 12:12 ч. източно време.

Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум. Образът на албума беше размазан, а феновете видяха само ментовозелена куфарче с етикет "T.S.".

От самото начало беше ясно, че доминират цветовете оранжево и зелено, но освен това и няколко подсказващи изображения с блестящ оранжев катинар, нищо друго.

След това последва пускането на целия епизод на подкаста "New Heights", и всички въпроси бяха отговорени: как изглежда корицата, кога излиза, причината зад цветната палитра, какъв вид заквасено тесто предпочита Тейлър... Всичко.

Феновете влязоха в режим на пълен хаос, анализирайки всички великденски яйца и подсказки относно пускането, подготвяйки тоалетите си за потенциално турне на Showgirl и дори правейки албуми.

Културният трус вече бе ударил, а дори и Empire State Building се включи, сияейки в характерния оранжев нюанс на предстоящия албум.

Но защото това не е просто шоу бизнес – това е напълно бизнес – тази седмица видяхме безброй големи компании да влизат в маркетингова офанзива след обявяването на `The Life of a Showgirl`, предимно заради способността на Суифт да генерира шум.

О, и долари. И тях също.

Добре е документирано, че рекордният тур на Суифт `Eras Tour` беше истинско икономическо събитие. Турът стана първият, който преминава границата от един милиард долара, а градовете (и околните райони) регистрираха значителни икономически увеличения след посещението на Суифт.

Това е гравитационно привличане, което компаниите вече не могат да си позволят да игнорират, а начинът, по който много от тях се опитаха да се възползват от оранжевата тематика на пускането на албума тази година, беше в пълна сила.

Мемове и публикации от големи марки, корпорации и дори туристически бюра започнаха да избухват почти веднага.

Всеки се включи, от United Airlines до ALDI, през Netflix, Starbucks, McDonald`s, Duolingo, Walmart, FedEx, NHL отбори...

Има твърде много, за да ги споменем в момента – доверете ни се, те ВСИЧКИ започнаха да се возят на вълната на ТейТей.

Дори Google и X се включиха в действието, като търсачката обливаше тези, които търсят "Тейлър Суифт" с цифрово оранжево конфети, оранжево сърце и фразата "А, бебе, това е шоу бизнес за теб", докато платформата на Илон Мъск обяви, че има нова профилна снимка...

Възгледите и лайковете на някои от тези публикации скочиха до 6 милиона и повече.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Дъга след бурята
След успешното си пролетно турне с емоционалната и провокативна продукция "Sunny Side", Northern Rascals продължава да достигат до нови аудитории из Обединеното кралство. Тази есен ...
Семейна идилия и подкрепа в труден период
Мари Константин, дъщерята на популярната водеща Гала, сподели трогателни снимки на малката си дъщеричка Лора, които показват последните седмици от ремонта на дома им и първите игри ...
Поставиха Софи Търнър и Кит Хариингтън в неудобно положение
Софи Търнър и Кит Хариингтън споделиха, че са изпитвали дискомфорт по време на интимните сцени в новия филм The Dreadful. Двамата актьори, които станаха известни с ролите си на пол ...
Режисьорът на The Toxic Avenger споделя за карикатурния стил на новия филм
Macon Blair иска The Toxic Avenger да има "карикатурен" вид. 50-годишният режисьор е начело на римейка на черната комедия от 1984 година и желае неговата версия, в която участва Пи ...
Тарантино разкрива предизвикателствата на The Movie Critic
Куентин Тарантино не е бил особено развълнуван от проекта си The Movie Critic. Режисьорът, който е на 62 години, дълго време е обявявал, че ще се оттегли след десетия си филм. Въпр ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Mariah Carey с шеги за Крал Чарлз
Mariah Carey се включи в Capital XTRA Breakfast с Manny Norte, който замества Robert Bruce и Shayna Marie. Легендата на R&B и поп музиката шеговито сподели, че ще има кратък разгов ...
Нов бокс сет за Джон Ленън и Йоко Оно
Масивен 12-дисков бокс сет, Power To The People, ще отпразнува политическия активизъм и ранните години на Джон Ленън и Йоко Оно в Ню Йорк. Колекцията, която излиза на 10 октомври ч ...
Открити записи на Вера Лин
Никога досега не са чувани аудиозаписи на Национално съкровище, лейди Вера Лин, които бяха открити в Британската библиотека в Лондон. Дъщерята на лейди Вера Лин, Вирджиния Луис-Джо ...
Времето е дар, а ние сме негови пазители
Мюзикълът „Странният случай на Бенджамин Бътън“ е истинска сензация, която е успяла да завладее сърцата на зрителите и критиците. Оригиналният запис на мюзикъла официално надхвърли ...
Дъга след бурята
След успешното си пролетно турне с емоционалната и провокативна продукция "Sunny Side", Northern Rascals продължава да достигат до нови аудитории из Обединеното кралство. Тази есен ...
Тикер в 17:00 ч.
Mariah Carey се включи в Capital XTRA Breakfast с Manny Norte, който замества Ro ...
Начало Творчески отражения
139
Творчески отражения

Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум.

| 16 Август 2025, 12:54 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Снимка © AP

Ерата на `The Life of a Showgirl` е тук, и отново показа до каква степен Тейлър Суифт е съвременен поп "стахановец".

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми).

Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Внимателно организираният план за пускането на 12-ия албум на поп суперзвездата започна във вторник точно в 12:12 ч. източно време.

Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум. Образът на албума беше размазан, а феновете видяха само ментовозелена куфарче с етикет "T.S.".

От самото начало беше ясно, че доминират цветовете оранжево и зелено, но освен това и няколко подсказващи изображения с блестящ оранжев катинар, нищо друго.

След това последва пускането на целия епизод на подкаста "New Heights", и всички въпроси бяха отговорени: как изглежда корицата, кога излиза, причината зад цветната палитра, какъв вид заквасено тесто предпочита Тейлър... Всичко.

Феновете влязоха в режим на пълен хаос, анализирайки всички великденски яйца и подсказки относно пускането, подготвяйки тоалетите си за потенциално турне на Showgirl и дори правейки албуми.

Културният трус вече бе ударил, а дори и Empire State Building се включи, сияейки в характерния оранжев нюанс на предстоящия албум.

Но защото това не е просто шоу бизнес – това е напълно бизнес – тази седмица видяхме безброй големи компании да влизат в маркетингова офанзива след обявяването на `The Life of a Showgirl`, предимно заради способността на Суифт да генерира шум.

О, и долари. И тях също.

Добре е документирано, че рекордният тур на Суифт `Eras Tour` беше истинско икономическо събитие. Турът стана първият, който преминава границата от един милиард долара, а градовете (и околните райони) регистрираха значителни икономически увеличения след посещението на Суифт.

Това е гравитационно привличане, което компаниите вече не могат да си позволят да игнорират, а начинът, по който много от тях се опитаха да се възползват от оранжевата тематика на пускането на албума тази година, беше в пълна сила.

Мемове и публикации от големи марки, корпорации и дори туристически бюра започнаха да избухват почти веднага.

Всеки се включи, от United Airlines до ALDI, през Netflix, Starbucks, McDonald`s, Duolingo, Walmart, FedEx, NHL отбори...

Има твърде много, за да ги споменем в момента – доверете ни се, те ВСИЧКИ започнаха да се возят на вълната на ТейТей.

Дори Google и X се включиха в действието, като търсачката обливаше тези, които търсят "Тейлър Суифт" с цифрово оранжево конфети, оранжево сърце и фразата "А, бебе, това е шоу бизнес за теб", докато платформата на Илон Мъск обяви, че има нова профилна снимка...

Възгледите и лайковете на някои от тези публикации скочиха до 6 милиона и повече.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Дъга след бурята
Семейна идилия и подкрепа в труден период
Поставиха Софи Търнър и Кит Хариингтън в неудобно положение
Режисьорът на The Toxic Avenger споделя за карикатурния стил на новия филм
Тарантино разкрива предизвикателствата на The Movie Critic
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Тонът на времето
Mariah Carey с шеги за Крал Чарлз
Цветни аспекти
Нов бокс сет за Джон Ленън и Йоко Оно
Цветни аспекти
Открити записи на Вера Лин
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.